Handelsbetingelser

Oplysninger

Kildyr ApS

CVR:  38872184

Ølandsvej 4, 8641 Herfølge

Kontakt

Du kan kontakte Kildyr ApS på følgender måder:

E-mail: Support@kildyr.dk

Jacob Kildetoft Henriksen på:

Betaling
Kildyr.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusiv moms.

Kildyr bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol igennem Quickpay. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Betaling ved bankoverførsel 

Du skal bruge følgende oplysninger, når du bruger bankoverførsel som betalingsmiddel. Husk at skrive dit ordre-nummer:

Bank: Nordea

Reg nr: 2905

Kontonummer: 4393 628 222

Levering
Kildyr.dk leverer på alle hverdage.

Vi forsøger altid at levere hurtigst muligt!

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Kildyr.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Kildyr ApS
Ølandsvej 4, 8641 Herfølge
På mail: support@kildyr.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der ønskes refusion bedes du sende os en e-mail. Dermed kan vi få dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på support@kildyr.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

Vil du have mere information til din mail?

Tilmeld dig nyhedsbrevet herunder! Du vil løbende få meget mere information om kæledyr, hunde, katte og heste!